Sveikuļu rogainings
12.Latvijas čempionāts rogainingā (24h) |
WRC kvalifikācijas sacensības
Biļetens Nr.3
Izmaiņas, salīdzinājumā ar 2. Biļetenu ir sarkanā krāsā
Laiks 2018.gada 21.-22. jūlijs.
Organizē Biedrība „Ceļojumu un orientēšanās klubs “Silva” sadarbībā ar LOF
Sacensību centrs “Atpūtas kompleksā “Sveikuļi”, Tukumā pie Jumpravas ezera; N 56 59.661 E 023 08.196;
www.sveikuli.lv. Sacensību centrs atrodas sacensību rajonā. Hash house atrodas sacensību centrā.
Sacensību rajons Tukums un Tukuma apkārtne, kas ietver Sēmes un Brizules pagastus, daļēji Engures novada Smārdes pagastu, Ķemeru nacionālo parku ar aptuveno teritoriju 160 kv.km. Aizliegtās teritorijas tiks raksturotas nākamajos biļetenos.
Kartes fragmenti:
Noteikumi Rogaininga sacensības 24h / 6h/ 3h distancēs. Distances jāveic pārvietojoties kājām.
LČ (24h) notiek saskaņā ar IRF un LOF apstiprinātajiem rogaininga sacensību noteikumiem. IRF noteikumi publicēti: http://www.rogaining.com/attachments/article/331/IRF%20Rules%20of%20Rogaining%202017.pdf
LOF apstiprinātie noteikumi: https://www.rogaining.lv/?ucat=3
Sveikuļu rogaininga 6h sacensības notiek saskaņā ar IRF un LOF apstiprinātajiem rogaininga sacensību noteikumiem, izņemot, ja ar šo nolikumu ir noteikts citādāk.
Laika limits LČ visām vecuma grupām 24 stundas; piedalās komandas ar dalībnieku skaitu 2-3.
Satelīta sacensībās:
- laika limits visām vecuma grupām 6h, piedalās komandas ar dalībnieku skaitu 2-5.
- laika limits Tautas grupā līdz 3 stundām, piedalās komandas ar dalībnieku skaitu 2-5; bez sacensību
Distanču plānošanas laikā ir aizliegts izmantot tehnoloģijas (datorus, programmatūru un tml.), kas paredzētas distances optimizēšanai, kontrolpunktu pārnešanai no papīra kartes uz elektroniskajām ierīcēm vai cita veida darbībām, kas var ietekmēt rezultātu.
Sacensību laikā Dalībniekiem būs aizliegts izmantot GPS pulksteņus un citas iekārtas, mobilos telefonus, soļu skaitītājus un citas ierīces ar funkcijām, kas var palīdzēt orientēties apvidū, noteikt attālumu vai citādā veidā ietekmēt rezultātu. Mobilo telefonu dalībnieki drīkst izmantot tikai ārkārtas situācijā, palīdzot citām komandām. Iekārtas būs atļauts ņemt līdz distancē, ievietotus organizatoru dotā necaurspīdīgā iepakojumā.
Izmantojot aizliegtās ierīces savām vajadzībām, komanda tiek diskvalificēta.
Dalībniekiem, atrodoties distancē, aizliegts pārvietoties ar automašīnu vai citā veidā izmantot trešo personu palīdzību, ja tas var ietekmēt rezultātu.
Distanču plānošanas laikā aizliegts pamest sacensību centru.
Dalībniekiem jāievēro godīgas spēles (FAIR PLAY) noteikumi
Visas 24h komandas tiek nodrošinātas ar GPS ierīci komandas veiktā ceļa fiksēšanai. To lietošana ir obligāta. GPS ierīce vienam no komandas dalībniekiem ir jānēsā uzlikta uz rokas augšdelma. GPS ierīce komandām tiks izsniegta pirms ieiešanas starta zonā.
Pirms ieiešanas starta zonā:
24h un 6h komandām būs pienākums uzrādīt distancē līdzi ņemamo somu saturu un obligāto inventāru, aktivizēt SIAC un pārbaudīt tā darbību, nodot plānošanas karti;
Obligātais inventārs
24h komandām (katram dalībniekam) obligāti līdzi distancē jābūt:
– SI kartei ar nenoņemamu aproci
– sacensību numuram, kas piestiprināts citiem redzamā viet
-Organizatoru izsniegtai GPS ierīcei,
– Svilpei,
6h komandām (katram dalībniekam) obligāti distancē jābūt:
– SI kartei ar nenoņemamu aproci
– sacensību numuram, kas piestiprināts citiem redzamā vietā,
T3 grupā nav obligātā inventāra.
Dalībnieku grupas (24h/6h)
MJ, WJ, XJ (jaunieši, jaunietes un jauktās komandas ar dalībniekiem, kas jaunāki par 23 gadu vecumu);
MO, WO, XO (vīrieši, sievietes un jauktās komandas – atklātā grupa);
MV, WV, XV (vīrieši, sievietes un jauktās komandas – veterāni no 40 gadu vecuma);
MSV, WSV, XSV (vīrieši, sievietes un jauktās komandas – super-veterāni no 55 gadu vecuma);
MUV, WUV, XUV (vīrieši, sievietes un jauktās komandas – ultra-veterāni no 65 gadu vecuma);
Tautas grupa 3h distancē (T3) (grupa ģimenēm, iesācējiem, atsācējiem, līdzjutējiem un visiem, kas vēlas izkustēties svaigā gaisā – bez vecuma un dzimuma ierobežojuma, kas nevēlas startēt atbilstošajā vecuma grupā un, kas nevēlas sacensties ar citām komandām).
Dalībnieku vecums sacensību vecuma grupas un apmaksas noteikšanai tiek rēķināts uz 21.07.2018
Sacensību programma ( tiks precizēta turpmākajos Biļetenos
20.07
17.00 Sacensību centra atvēršana
no 18.00-21.00 Reģistrācija
21.07
no 8.00 Reģistrācija
no 8:00 Brokastis sacensību dalībniekiem
9:00 Karšu izsniegšana 24h
11:20 Karšu izsniegšana 6h /T3
No 11:30 Ieeja starta zonā 24h komandām
12:00 kopējais starts 24h,
12:30 kopējais starts 6h/T3
13:00 Reģistrācijas slēgšana
Līdz 15:30 finišs T3 distances komandām
16.00 Pārsteiguma balvu izloze T3 komandām
18:30 sacensību finišs 6h distancei,
19:00 Finiša slēgšana 6h distancei
19:30 apbalvošana 6h distancei
Pēc finiša ēdināšana 6h distancei atvērta no 17:30-19:30
Hash house atvēršana-20:00
Saulriets: 21:58
22.07 Saullēkts: 05:03
Hash house slēgšana: 9:00
Pēc finiša ēdināšana 24 stundu distancei atvērta no 11:00
12:00 sacensību finišs 24 h distancei,
12:30 Finiša slēgšana 24h distancei,
13:00 Protestu iesniegšanas beigas 24 h distancei
13:30 Pirms apbalvošanas koncerts
14:00 apbalvošana Latvijas Čempionātam (24h)
17:00 Sacensību centra slēgšana
Atzīmēšanās Atzīmēšanās ar SPORTident (SI). Stacijas strādās SIAC režīmā (0,3 m attālumā), izņemot gadījumu, kad stacijā atzīmējas pirmais dalībnieks. Ja stacija nestrādā SIAC režīmā, dalībnieka pienākums ir veikt atzīmēšanos kontakta režīmā. 24h un 6 h dalībniekus ar SIAC nodrošina sacensību organizētājs.
KP ar savu SI-karti atzīmējas visi komandas dalībnieki. Komandas dalībniekiem vienā KP atzīmes jāveic 1 minūtes laikā. Pretējā gadījumā punkts netiek ieskaitīts. SI kartes stiprinājumu noņem tiesnesis. Ja kādam no komandas dalībniekiem būs bojāts (pārrauts) SI-kartes stiprinājums, komanda tiek diskvalificēta.
Ja kartē atzīmētajā kontrolpunktā stacijas nav vai tā nestrādā, dalībniekiem jāatzīmējas ar kompostieri kartes malā esošajos tam paredzētajos laukumos. Finišējot, par šo faktu jāinformē finiša tiesnesis un jānorāda iepriekšējais apmeklētais kontrolpunkts.
T3 grupā dalībnieki kontrolpunktā atzīmējas ar savu vai īrēto SI karti.
Karte Speciāli rogaininga sacensībām2018. gadā zīmēta karte. Zīmēšanā izmantoti Meža Dienesta dati, cits pieejamais karšu materiāls.
Dalībnieku kartes būs iespiestas uz Tyvek. Papildus aizsardzība pret mitrumu- nav nepieciešama.
Plānošanas karte būs iespiesta uz papīra. Plānošanas karte nav izmantojama distancē.
Kartes autors: Raimonds Lapiņš
Kartes mērogs: 1:25 000,
Augstuma līknes ik pēc 4 m
Aptuvenie kartes izmēri: 70*65 cm
kontrolpunktu daudzums un kopsumma tiks doti nākamajā biļetenā.
Plānojuma autors: Zigfrīds Freimanis
Vērtēšana
Vērtēšana notiek saskaņā ar IRF un LOF rogaininga noteikumiem.
Vērtēšana notiek pēc kontrollaikā savākto KP punktu summas. Vienādas KP punktu summas gadījumā augstāku vietu ieņem komanda, kura distanci veikusi ātrāk. Par katru pārtērēto kontrollaika minūti (arī nepilnu) 1 soda punkts tiks atskaitīts no savākto punktu summas. Par 30 min nokavēšanos komanda saņem 0 punktus.
Pieteikumi Pieteikšanās tiks atvērta no 01. marta.
Līdz 2018. gada 15. jūlijam 23:59 pieteikšanās – aizpildot pieteikumu www.rogaining.lv vai rakstot uz e-pastu sveikuli@sveikuli.lv
Ar 16. jūliju pieteikšanās tikai pa e-pastu sveikuli@sveikuli.lv
Organizatoriem jebkurā laikā ir tiesības pārtraukt iespēju pieteikties sacensībām 24h distancē, ja komandai nevar tikt nodrošināta GPS ierīce (limits 150 gab.)
Ja komandas sastāvā ir dalībnieki, kas jaunāki par 14 gadiem, obligāts noteikums- viens dalībnieks, kas vecāks par 18 gadiem. Izņēmums, ja tas ir rakstiskā veidā saskaņots ar organizatoru – COK Silva (rakstīt uz sveikuli@sveikuli.lv).
Dalībniekiem, kas jaunāki par 18 gadiem, piedaloties 24h distancē, reģistrējoties, ir jāiesniedz rakstiska vecāku vai aizbildņu piekrišana.
Izmaiņas komandas dalībnieku sastāvā iespējams pieteikt bez papildus maksas līdz 15. jūlijam 23.59. Ja iepriekš pieteiktā komandā dalībnieks tiek pieteikts papildus, apmaksa par viņu veicama atbilstoši noteikumiem, kādi spēkā papildus dalībnieka pieteikšanas brīdī.
Izmaiņu izdarīšana pēc 15. jūlija- 3 eur par katru veicamo izmaiņu.
Pieteikumā (24 un 6 h rogainingam) jānorāda Komandas nosaukums, katra dalībnieka Vārds, Uzvārds, dzimšanas datums, ODB numurs (ja ir), starta grupa (stundu skaits), dzimums, valsts un ēdināšanas izvēle – tradicionālā, veģetārā vai bezglutēna, e-pasta adrese (vismaz vienam no komandas dalībniekiem).
Pieteikumā T3 grupai (3 h rogainingam) jānorāda Komandas nosaukums, katra dalībnieka Vārds, Uzvārds, dzimšanas datums, SI nr., ja ir, e-pasta adrese (vismaz vienam no komandas dalībniekiem). Ja SI kartes nr. netiks norādīts, tiks uzskatīts, ka dalībnieks to īrēs no organizatoriem.
Dalības maksa (Eur par katru komandas dalībnieku)
Pieteikšanās/ dalības maksa 24h | O,V,SV | J,UV | |
01.03-31.03 | 33.- | 22.- | |
01.04-31.05 | 44.- | 27.- | |
01.06-15.07 | 55.- | 33.- | |
16.07-19.07 | 66.- | 40.- | |
Uz vietas 20.,21.07 | 77.- | 50.- |
Pieteikšanās/ dalības maksa | 6h
O,V,SV |
6h
J,UV |
T
19-64 |
T
<19 un 64< |
|
01.03-31.03 | 20.- | 13.- | 5.- | 3.- | |
01.04-31.05 | 25.- | 18.- | 7.- | 3.- | |
01.06-15.07 | 30.- | 23.- | 10.- | 5.- | |
16.07-19.07 | 40.- | 30.- | 12.- | 5.- | |
Uz vietas 20.,21.07 | 50.- | 35.- | 15.- | 10.- |
Dalības maksa jāapmaksā līdz attiecīgā pieteikšanās termiņa beigām, veicot pārskaitījumu uz COK Silva norēķinu kontu vai skaidrā naudā, pretējā gadījumā, iestājas nākamais dalības maksas apmērs. Komandām, kas pieteikušās līdz 15. jūlijam, apmaksa jāveic līdz 16. jūlijam, pretējā gadījumā, tās tiks dzēstas no pieteikušos komandu saraksta. Šādi dzēstai komandai, ja tā vēlēsies piedalīties sacensībās, pieteikšanās un dalības maksas apmaksa jāveic atkārtoti- pēc otrreizējās pieteikšanās laikā pastāvošajiem noteikumiem. Par sacensību dalībniekiem tiek reģistrētas tikai komandas, kas pilnībā apmaksājušas dalības maksu.
Apmaksai ar pārskaitījumu:
Biedrība „Ceļojumu un orientēšanās klubs SILVA”,
Reģistrācijas Nr. 40008061499,
Juridiskā adrese:”Sveikuļi”, Tumes pagasts, Tukuma novads LV-3139,
Banka: AS Swedbank
Konts: LV63HABA0551005150747
Pārskaitījumā lūdzu norādīt komandas nosaukumu un numuru par kuru tiek maksāts.
Par sacensību dalībniekiem netiks reģistrētas personas, kurām ir finansiālas saistības pret COK Silva saistībā ar nepiedalīšanos iepriekšējos rogainingos.
Tautas grupā katram komandas dalībniekam obligāta 1 (viena) SI karte. SI kartes īres maksa- 1 eur
Dalības maksa sedz:
24h dalībniekiem- SIAC īri, sacensību materiālu (Karte, numurs un tml), rezultātu servisa, ēdināšanas (brokastu, Hash house un pēc finiša (tradicionāla, veģetāra un bezglutēna virtuve)), balvu fonda, dzirdināšanas un uzkodu punktu distancē, piemiņas suvenīra un citus organizatoriskos izdevumus, pirmā medicīniskā palīdzība sacensību laikā, autostāvvietas sacensību centrā un telts vietas (2 naktīm) un citas izmaksas;
6h dalībniekiem- SIAC īri, sacensību materiālu (Karte, numurs un tml), rezultātu servisa, ēdināšanas (brokastu, pēc finiša), balvu fonda, dzirdināšanas un uzkodu punktu distancē, piemiņas suvenīra un citus organizatoriskos izdevumus, pirmā medicīniskā palīdzība sacensību laikā, īstermiņa autostāvvietas sacensību centrā un citas izmaksas;
3h dalībniekiem- sacensību materiālu (Karte, numurs un tml), rezultātu servisa (bez rezultātu publicēšanas), piemiņas suvenīra, brokastu un citus organizatoriskos izdevumus, pirmā medicīniskā palīdzība, īstermiņa autostāvvietas sacensību centrā un citas izmaksas;
Dalībnieki ir atbildīgi par organizatoru piešķirto SIAC un GPS ierīču nebojātu atgriešanu sacensību organizētājiem.
Gadījumā, ja Dalībnieks jebkādu iemeslu dēļ neatgriež sacensību organizētājiem viņu iedoto inventāru (pazaudējis, aizmirsis, un tml.), Dalībnieks apņemas apmaksāt:
SIAC vērtību 65,00 (sešdesmit pieci) Eur apmērā,
GPS vērtību 85,00 (astoņdesmit pieci) Eur apmērā.
Gadījumā, ja dalībnieks vai komanda jebkādu iemeslu dēļ nestartē, samaksātā dalības maksa netiek atmaksāta.
Sacensību organizatoriem ir tiesības piešķirt Dalības maksas atlaidi līdz 100% apmērā.
Apbalvošana
Latvijas Čempionāta rogainingā 24 h distancē pirmās trīs komandas katrā vecuma un dzimuma grupā tiek apbalvoti ar medaļām un balvām atbilstoši starptautiskajiem rogaininga noteikumiem.
6 h rogainingā ar balvām tiks apbalvotas pirmās trīs komandas katrā vecuma un dzimuma grupā. Apbalvošana notiek saskaņā ar sacensību laikā reģistrētajiem neoficiālajiem rezultātiem. Komanda tiek apbalvota tikai tajā grupā, kura norādīta tās pieteikumā.
T3 grupā nav apbalvošanas un rezultātu publikācijas. Komandu dalībnieki piedalās balvu izlozē.
Serviss
Sacensību centrā dalībniekiem un līdzjutējiem būs pieejams informācijas centrs, medpunkts, elektrība mobilo ierīču uzlādēšanai, tualetes, āra dušas, kafejnīca – no 20. jūlija vakara (Magnēta virtuve), sporta preču un sporta pārtikas tirdzniecība (Tavam sportam- http://tavamsportam.lv/), bērnu rotaļu laukumi, telšu laukumi, autostāvvietas (īstermiņa un ilgtermiņa). Ilgtermiņa autostāvvietā iebraukšana – līdz reģistrācijas beigām, izbraukšana- tikai pēc sacensību beigām vai ar organizatoru īpašu atļauju. Īstermiņa autostāvvietā iebraukšana 21. 07 no plkst.20:00 un 22.07- 2 eur.
Līdzjutējiem un pavadošajām personām, ja viņas atrodas sacensību centrā pēc 21.07 plkst. 20.00 – 2 eur no personas, izņemot pirmsskolas vecuma bērnus.
Brokastis 21.07 Dalībniekiem (3h,6h,24h) pieejamas laikā no 8:00-11:00.
Papildus dalībniekiem būs pieejama dzeramais ūdens, mantu glabātava, mašīnas atslēgu glabātava – 24h; Mantu glabātava un atslēgu glabātava pieejama uzrādot sacensību numuru.
Hash house darba laiks no 21.07 plkst. 20.00 līdz 22.07 plkst.9:00; Dalībnieki saņem Hash house ēdināšanu uzrādot pie rokas piestiprinātu SIAC un 24h sacensību numuru.
Pēc finiša ēdināšana 6h distancei 21.07 no 17:30-19:30; 24h distancei 22. 07 no 11:00. Pēc finiša ēdināšanu Dalībnieki saņem uzrādot talonu.
Dzeršanas punkti Sacensību rajonā paredzēti vismaz 7 dzeršanas punkti, kas kartē apzīmēti ar glāzīti. Precīzāk- pirmsstarta informācijā.
Kontakti: sveikuli@sveikuli.lv;
Zipis tel. 29232026 (distances, organizatoriskie jautājumi),
Evita tel. 29267142 (pieteikšanās, apmaksa, rēķinu izrakstīšana, organizatoriskie jautājumi).
Komanda:
Sacensību direktors, plānojums: Zigfrīds Freimanis, mob.29232026
Visi jautājumi: Evita Freimane, mob.29267142
Karte: Raimonds Lapiņš
Rezultātu serviss: Ģirts Freimanis (SevO)
GPS sekošana: Sportrec/ http://www.sportrec.eu/
Dizains: Anna Eleonora Freimane
Oficiālais Foto: Ģirts Freijs, Andris Jermuts, Mareks Gaļinovskis
Brīvprātīgie COK Silvas biedri un citi atbalstītāji.
Precizēta informācija par sacensībām tiks dota turpmākajos biļetenos, kas tiks publicēti internetā www.rogaining.lv vai www.sveikuli.lv
Reģistrējoties sacensībām, visu grupu komandām būs jānodod organizētājiem visu komandas dalībnieku parakstīts Atbildības apliecinājums. Apliecinājuma forma tiks publicēta reizē ar pirms starta informāciju.
Dalībnieks, piedaloties sacensībās, piekrīt, ka sacensību laikā tiek fotografēts un fotogrāfijas tiek izmantotas šo un citu sacensību publicitātei un aktīva dzīvesveida popularizēšanai drukātā veidā, elektroniskajā vidē un sociālajos tīklos.
Dalībnieks, aizpildot pieteikuma veidlapu un piedaloties sacensībās, piekrīt, ka viņa personas dati (vārds, uzvārds, vecums) tiek publicēti elektroniskā veidā pieteikuma un rezultātu pārskatos LOF, COK Silva, rogaininga un sociālo tīklu web lapās, kā ar tiek nodoti LOF un IRF.
Dalībnieki paši ir atbildīgi par savu veselības stāvokli. Jauniešiem līdz 18 gadu vecumam par veselības stāvokli atbildīgi vecāki, aizbildņi vai treneri.
Dalībnieki paši atbildīgi par ceļu satiksmes noteikumu ievērošanu, jo satiksme sacensību rajonā netiks ierobežota.